Praca biurowa

Dziś jest: Wtorek, 16 lipca 2024, Imieniny: Eustachego, Marii
Słownik finansowy

Wybierz pierwszą literę hasła:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Sonda

Czy odczuwasz skutki kryzysu?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Firma

2018-11-13

Praca biurowa

W pracy biurowej najważniejsza jest dobra organizacja, która wymaga odpowiedniego zarządzania czasem. Osoby, które są dobrze zorganizowane, potrafią znacznie efektywniej wykorzystać każdą chwilę, dzięki czemu ich praca przynosi wymierne efekty. Ważne jest nie tylko przestrzeganie planu zadań, ale także efektywna komunikacja między pracownikami i dobre warunki pracy.

Plan zadań to podstawa

Największym utrudnieniem pracy biurowej jest praca w bałaganie, konieczność szukania zawieruszonych dokumentów czy robienie jednocześnie kilku rzeczy. Z tego właśnie względu warto wprowadzić pewne zasady i trzymać się ich bez względu na okoliczności. Podstawa to dobrze ułożony plan, zawierający spis zadań oraz czas, w jakim należy je wykonać, łącznie z rezerwą na nieprzewidziane zdarzenia. W planie należy też zrobić listę priorytetów, czyli tego, co bezwzględnie musi być wykonane.

Plan można zrobić na papierze czy w kalendarzu, ale obecnie najczęściej korzysta się z systemów CRM, łączących cechy książki telefonicznej, terminarza oraz funkcji przypominania. Porządek w głowie to nie wszystko, ponieważ trzeba mieć też porządek na biurku. Przydatne są różnego rodzaju segregatory, teczki czy szufladki na dokumenty.

Profesjonalne biuro

Jednak żadne plany ani porządek na biurku nie pomogą, jeśli w biurze nie ma warunków do efektywnej pracy. Jest to szczególny problem w miejscach, w których w jednym pomieszczeniu pracuje wielu pracowników. Trudno wówczas uniknąć wzajemnego przeszkadzania sobie w pracy, gdy np. któryś z pracowników musi przeprowadzić rozmowę telefoniczną. W takiej sytuacji świetnie sprawdzają się nowoczesne biura, tzw. boxy, dostępne np. na stronie www.hushoffice.com/pl, które pozwalają na wykonywanie prac wymagających skupienia czy przeprowadzanie rozmów telefonicznych z klientami, czy kontrahentami.

Nowoczesne boxy zapewniają pracownikom komfort pracy, a co najważniejsze – tłumią one dźwięki, dzięki czemu przeprowadzanie rozmów z klientami nie powoduje zmniejszenia efektywności całego zespołu. Tego typu biura mogą być wyposażone w dowolny sprzęt, pozwalający na skuteczną realizację wszystkich zadań biurowych.


» Odpowiedz

Opinie i komentarze (0)

Szukaj w serwisie:

Najnowsze firmy w bazie

Mariusz Lewandowski...

Jeżeli poszukują Państwo adwokata w Toruniu, zachęcamy do zapoznania się z ofertą...

emivio Ubezpieczenia Agent...

Ubezpieczenia dla Ciebie, Twoich Bliskich i Twojego Biznesu Dom, Mieszkanie, Samochód,...

Newsletter

Jeżeli chcesz być informowany o nowościach w serwisie 7finanse.pl, dodaj swój e-mail:

Partnerzy serwisu:
2009 © Copyright by 7finanse.pl portal finansowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.